Jeg er uddannet elektroingeniør og har stor erfaring inden for projektledelse.
Jeg har tidligere haft stillinger inden for product management og personaleledelse.
Når man søger efter en konsulent, er det vigtigt, at man fra start af afdækker de faglige behov såvel som den personlige profil. Jeg tror på at tæt samarbejde og klar kommunikation er grobund for et succesfuld konsulentforløb.
En god kundeoplevelse for mig betyder, at vores kunder oplever os som en professionel samarbejdspartner, der har hånden på kogepladen og som er villig til at gå et skridt længere for at nå resultaterne og dermed ser Homatic som en virksomhed, der kender behovene og kulturen.
Speciale
- Elektronik
- Embedded software
- Automation
Kontakt
- Telefon: +45 50 70 95 94
- Mail: [email protected]
Jeg er uddannet økonom fra Aarhus Universitet og min erfaring bygger på økonomi og forretningsudvikling. Jeg har en stor erfaring med at rådgive kunderne omkring deres forretning samt de sammenhænge der er med til at skabe vækst og udvikling.
Jeg har tidligere haft stillinger inden for økonomi, salgsledelse, forretningsudvikling og HR.
Det er vigtigt for mig at den service vi leverer i Homatic er funderet i en reel værdiskabelse som er konkurrencedygtig og vedvarende. Vi skal hele tiden bliver dygtigere og dygtigere til at levere dette. Vi må aldrig stå stille.
En god kundeoplevelse for mig betyder, at vi er i stand til at levere den kvalitet i hele vejen rundt om en opgave, der gør, at kunden bruger os igen – og igen – og igen …
Speciale
- IT/desktop/Cloud
- Data analyse
- Myndighedsgodkendelse, compliance og test
Kontakt
- Telefon: +45 27 22 21 60
- Mail: [email protected]
Jeg er uddannet elektroingeniør og har stor erfaring inden for projektledelse.
Jeg er uddannet økonom fra Aarhus Universitet og min erfaring bygger på økonomi og forretningsudvikling. Jeg har en stor erfaring med at rådgive kunderne omkring deres forretning samt de sammenhænge der er med til at skabe vækst og udvikling.
Jeg har tidligere haft stillinger inden for salgsledelse, forretningsudvikling og HR.
Det er vigtigt for mig at den service vi leverer i Homatic er funderet i en reel værdiskabelse som er konkurrencedygtig og vedvarende. Vi skal hele tiden bliver dygtigere og dygtigere til at levere dette. Vi må aldrig stå stille.
En god kundeoplevelse for mig betyder, at vi er i stand til at levere den kvalitet i hele vejen rundt om en opgave, der gør, at kunden bruger os igen – og igen – og igen …
Speciale
- IT/desktop/Cloud
- Data analyse
- Myndighedsgodkendelse, compliance og test
Kontakt
- Telefon: +45 27 22 21 60
- Mail: [email protected]
Min baggrund ligger inden for kommunikation og markedsføring.
Det kribler i mine fingre for at skrive, og jeg elsker at omsætte komplicerede emner til letfordøjelige tekster som alle kan være med på. I Homatic bærer jeg mange kasketter, men kommunikations-kasketten hører til blandt favoritterne!
En god kundeoplevelse for mig betyder, at kommunikationen mellem kunde, konsulent og Homatic er nem og gnidningsfri.
Speciale
- Kommunikation
- Markedsføring
- Kundeservice
Kontakt
- Telefon: +45 60 19 41 32
- Mail: [email protected]
Da jeg grundlagde Homatic var det med en mission om at skabe vækst for vores kunder, gennem udvikling af innovative produkter og løsninger. Jeg ville begejstre vores kunder med unikke løsninger, der kunne placere deres produkter som “state-of-the-art” i markedet.
Der er nu gået 25 år, og missionen er lykkes. Vores konsulenter hjælper dagligt virksomheder med at nå deres mål og sikre produktkvaliteten.
En god kundeoplevelse for mig betyder, at den tillid og forventning som samarbejdet med en ny kunde er baseret på, bliver en stærk platform for et mangeårigt samarbejde efter win-win princippet, hvor der løbende sker en åben og ærlig forventningsafstemning.
Da jeg grundlagde Homatic var det med en mission om at skabe vækst for vores kunder, gennem udvikling af innovative produkter og løsninger. Jeg ville begejstre vores kunder med unikke løsninger, der kunne placere deres produkter som “state-of-the-art” i markedet.
Der er nu gået 25 år, og missionen er lykkes. Vores konsulenter hjælper dagligt virksomheder med at nå deres mål og sikre produktkvaliteten.
En god kundeoplevelse for mig betyder, at den tillid og forventning som samarbejdet med en ny kunde er baseret på, bliver en stærk platform for et mangeårigt samarbejde efter win-win princippet, hvor der løbende sker en åben og ærlig forventningsafstemning.