PROJEKTET
Varighed
6 måneder
Kategori
IT software
når tryghed bygger på softwarekvalitet
Specialister i tryghed for udsatte borgere
Tunstall A/S har specialiseret sig i udvikling og levering af løsninger til sikring og kommunikation inden for sundheds- og omsorgsområdet.
Når beboere/borgere sender en alarm til plejepersonalet, forventer de hurtig tilbagemelding. Det kræver, at det alarmsystem man bruger fungerer optimalt og er sikkert. Det er derfor helt grundlæggende, at systemet skal være gennemtestet før det bliver taget i brug.
Kvalitet og alsidighed
For at forbedre kvaliteten og øge brugervenligheden for fjernkonfiguration af en ny komponent i deres alarmsystem, besluttede Tunstall sig for at tage kontakt til Homatic Engineering. De havde behov for en specialist, der kunne udvikle et værktøj i C# og SQL. Værktøjet skulle bruges til at konfigurere den gateway, der sikrer, at beboere/borgeres alarm når plejepersonalet.
Derudover skulle konsulenten også udføre diverse tests for at sikre, at alarmsystemet opførte sig som forventet. I den forbindelse var der behov for remote konfigurering og diagnosticering.
Samarbejde og godt resultat
På en periode på 6 måneder havde konsulenten, i samarbejde med resten af udviklingsteamet, udviklet et unikt software test/konfigurations værktøj som Tunstall kunne bruge i kvalitetsikringen af deres alarmsystem. De kan nu forhindre fejl og defekter i deres produkt og dermed sørge for, at alarmsystemet fungerer som det skal.
Konsulenten fik løst den stillede opgave tilfredsstillende, og Tunstall var glade for samarbejdet gennem hele forløbet.
Hvad siger tunstall A/S om samarbejdet?
Vores samarbejde med Homatic fungerede rigtig godt. Da vi fik brug for en specialist, kontaktede jeg dem og forklarede, hvad vi havde behov for. Via vores dialog fandt Homatic hurtigt en konsulent med de fornødne kompetencer – Sune Pedersen, Development Director Denmark hos Tunstall A/S